Jag ska inte klaga



Här sitter jag och klagar över skolan, att jag inte får den godaste maten till middag, att jag inte får den där tröjan, att jag inte får dom där dyra skorna, Vi vill bara ha mer och mer. Jag kan fan inte komma på någon dag jag inte har klagat på något .
Men tänk dom som fan inte har ngn stans att bo, ingen mat att äta, inga kläder, inte får gå i skolan. Deras högsta drömmar är att få gå i skolan, att få äta sig mätt, att få lite hela kläder att ha på sig. Fan vad vi är bortskämda,
Från och med nu ska jag sluta klaga så himla mycket på mitt liv och se att jag faktiskt har allt man kan önska sig, tak över huvudet, en familj som bryr sig om mig, ett eget rum fullt med saker, att jag kan äta mig mätt varje dag.
Jag är så sjukt tacksam för att jag kan leva som jag gör, tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0