Sysslingar :D

I dag träffade jag mina sysslingar för första gången !
Vi åkte hem till min mammas kusin och hans barn är ju mina sysslingar :P  Fattar inte varför jag inte har träffat dom tidigare för dom bor bara en kvart med bil från oss, Men ska börja träffa dom lite oftare nu !
Men det var jätte kul, Dom har fyra barn som då är mina sysslingar,
Sebastian 6 år, Alexandra 5 år, Felix 3 år och en liten nyfödd kille som bara är tre veckor som dom inte har ngt namn på än, Skit söta var dom ! :P  Jag och Felix hade det jätte kul haha, Han var helt galen, ;)
Det var iaf jätte kul och måste träffa dom snart igen ! det är ju trotts allt min släkt haha ;)
Har tyvär ingen bild på dom men det får ni se nästa gång jag träffar dom :)
Puss !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0