Im a Rockstar

I told ya Baby,
Im a rockstar!

 


Lost

I'm overboard
And I need your love
Pull me up
I can't swim on my own
It's too much
Feels like I'm drowning without your love
So throw yourself out to me
My lifesaver


Jay-z på högsta!


Sitter och lyssnar på music och ska snart klä på mig för jag och min familj ska åka och träffa några kompisar, Ska bli trevligt haha,
Pice and Love!

Laddar ner some music!


[Hej vacker]
Sitter och laddar ner lite musik och ska typ gå och sova för är sjuuuuuukt trött, hade gäster här i dag, jelena kom och joina så det var mysigt, hade sjukt kul!
Puss och kram!

Jelena Haju


Jag älskar dig något så otroligt mycket så jag vet inte vad jag skulle göra utan dig.
Kan verkligen berätta allt för dig och jag vet att du alltid kommer lyssna.
Jag vet att du alltid kommer stötta mig till 100% och du ska bara veta att jag absolut alltid kommer att stötta dig till 100%, det är bara att inse faktum. Har alltid så anus kul med dig!
Älskar dig Jelana Harju!
ANUS!

Mina nya hörlurar


Kom i fredags!

Middag !



Hejsvejs, I dag ska våra kompisar komma på middag och det ska bli kul! puss

Mina idoler/förebilder.

Mina idoler/förebilder är faktiskt,

[sjukt ful bild men så är de..]

Jay-Z, Bob marley, Rihanna och Familjen Smith,
Hade tänkt att bara skriva jaden och willow men kom på att hela den familjen inspererar mig på många olika sätt och alla verkar vara helt underbara människor och sjukt vackra!
Rihanna är bara så sjukt vacker gör sjukt bra musik och gillar hennes sätt att vara på haha,
Bob marley är bara så himmla bra,
Jay-Z har jag gillat väldigt länge och han ääääääger bara, Han har inte gjort något nytt på sistone men älskar han ändå, så är det och jag hatar mig själv för jag inte gick och såg han i sommras...
Det var några av mina Idoler/förebilder.

Mamma kom hem med en bunt böcker..


Och nu vill hon att jag ska sitta och läsa hela livet.

Det här saknar jag.


Att vara liten,
Saknar alla dagar i min pappas studio. Hängde där nästan varje dag, när jag var sjuk, ofta efter dagis och det var bara så mysigt, älskade det stället. Och sen så köpte vi alltid fika på bageriet som var brevid och, gud vad jag saknar det. Jag saknar att inte behöva bry sig om någonting, när man var liten behövde man inte tänka på hur man såg ut, vad man gjorde, vilka kläder man hade på sig och allt.
Gud vad jag saknar att va liten...

Whip my hair remix!


Willow Smith ft. Niki Minaj

Willow Smith ft. Tinie Tempah

- Tycker faktiskt att båda är fett bra asså !


OMG

Jaden är team Edward ;)♥


Utan mina drömmar vet jag inte vad jag skulle göra...

.

Nytt

Vill ha nytt...

Jag ska bli proooooo


På trummor!
Jag vill verkligen lära mig det så det ska jag! Vi har ett trumset i källaren så det är bara att börja!


Mina rädslor.

Har många rädslor, men en av dom är väll att bara helt plöttsligt dö och inte hinna göra något av det jag vill göra..

Det här får mig att gråta.

Många olika saker...

Sjukt vacker låt

Rihanna- California king bed



Home


Är hemma nu efter en dag i skolan coh efter skolan var jag med saga och cornelia hemma hos saga, saga fixa en design till mig som nog kommer upp på bloggen snart, Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer.

Jaden at The Ellen show!

Haha, ett litet klipp när jaden var med i The ellen show!

Diggar ingången !♥


I pledge..


Willow Smith Official Behind The Scenes of "Whip My Hair"

inspirational..


yoooooooooooooooooooooooooo


[cute!]
Tjo wazup everyone ?
I dag skulle jag och min familj på lunch hos våra kompisar men mamma är sjuk och pappan i deras familj hade brytit två revben så vi ska ta det i veckan istället. Så jag vet inte riktigt vad jag ska göra i dag men det får vi se.

4 hemsidor som jag ofta är inne på.

Youtube

Facebook

Twitter

Bloggar

I LOVE to watch movies

Så nu blire film puss!

Lite olika låtar som får mig att må bra


K'naan- Smile

K'naan- Strugglin

Justin Bieber ft. Jaden Smith- Never say Never

Neyo- So sick

Willow Smith- Whip my hair

Bruno Mars- Grenade

Legacy ft. Tinashe- Away from your heart

Bob Marley- Redemption song

Cali Swag District- Teach me how to dugie

Audio Push- Teach me hoe to jerk

Matisyahu- King without a crown


Home


[bild tagen från cornelias blogg]
Är hemma nu efter en dag med cornelia, vi vakna upp här och sen åkte vi in till söder och kolla på bio,
Gullivers travels, den var bra men lite långtråkig, Efter gick vi till donken och chilla galet och prata om livet!
Efter stack vi hem till henne och drack chilatte och sen gick jag till tuben, missa den med en sekund så fick vänta hela TIO minuter, men sen så träffade jag på Jonas där nere så prata lite med han medans jag vänta, sen när jag kom hem åt jag SUSHI! :D och nu ska vi kolla på film, typ min dag haha!

Interview With Will And Jaden Smith (the pursuit of happyness)

Omg, hahahahahahahahahhaha he is so cute! ;)


Jakten på lycka

http://mjke.blogg.se/images/2007/505242_pursuit_of_happyness_posters_1195254914_706264.jpg
Nu ska vi gå och kolla på Jakten på lycka och äta chips,

HAHAHAHHAHAHAA

Saga visade mig en liten rolig video...
HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHAHAAHHAHAHAHHHAHAHHAHHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHH


T A C O !

Nu har vi käka tacos och vi ska kolla på film och jag vet inte vad jag ska skriva och cornelia förköker göra trosgreppe på me men hon lyckas ej, och jag tycker att ni ska läsa det här med en robbotröst så att det bli likadant för er som för mig oj nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva men jag vill nog skriva en berättelse så jag gör nog det,
Det var en gång en liten gjörn som ville vara en apa så den gick till en gubbe som var jätte ful som hette cornelia och hon vill att den skulel bli en fisk så det blev den och då ville inte den det mer så det blev änd så och då fick cornelia damp och gick och bajsa på sig och då blev min pappa agr på henna så han ringde hennes föräldrar så hon fick åka hem och bajsa i byxan och nu är den slut.
Men nu dampar cornelia på mig så puss och hej!
Bildlöst inlägg kände för att bara skriva.

Pictures


Till Saga






Home with my friend Cornelia!


Hello everybody!
Är hemma med Cornelia och vi ska chilla galet, puss!

Min favorit årstid.


S O M M A R E N !

I am legend

http://www.firstshowing.net/img/iamlegend-poster.jpg
Ska kolla på I am legend kl nio, puss!

Min favorit mat.

S U S H I !
Tumblr_lftirtseyo1qaqu6oo1_500_large
Sen så tycker jag om, Donken, Tacos, Pannkakor och typ all mat, nej man jag älskar mat allmänt, är alltid hungrig ;)

Read!

Tumblr_lbu970ahte1qarn77o1_500_large
Nu ska jag gå och läsa lite faktiskt, det var läääääääänge sen!
Ska läsa, gossip girl, puss

BOUNCE


En sjukt bra dansgrupp som nu har splittrats men dom var helt sjukt bra kan jag säga!

Time to


Bang bang

Jag satt och lyssnade på K'naan lite random låtar sådär. Och så hörde jag en låt som jag kände igen, sen kom jag på att, Just det, den är ju med i karate kid! ;)

Låten heter Bang Bang!


Film!


Ska kolla på karate kid och ta lite glass, gött!

Smile!



K'naan- Smile

hugfbjskdf
Saga ska fixa en design till mig så det är ju sjyst! Tycker min blogg rä sjukt tråkig och ful på alla sätt så det är bra :)
Är hemma och vilar i dag oxå, ska kolla på film nu, puss!

En bild som är tagen i ett annat land.


...


Fick typ magkramp och feber och skit så är sjuk nu igen, hatar att va sjuk, det är piss tråkigt.


En dröm.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag har så otroligt många drömmar.
Jag kan inte välja vilken jag vill mest. Har många drömmar som ingen annan vet att jag har, jag har drömmar som jag berättar om dagligen. En sak jag tror är att allas dröm/drömmar kan gå i uppfyllelse, Man måste bara kämpa. Om man verkligen vill något så kan man det, så är det. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva mer, jag har massor av drömmar men vet inte riktigt hur jag ska skriva om dom.

En bild på mig idag och vad jag hade på mig.

Jag orkar faktiskt inte ta en bild men jag hade typ ett linne och ett par svarta byxor.

Glad!


[Älskar bilden såhääääääär mycket]
Är på sjukt bra humör, men är ändå arg för vi har så mycket läxor, hatar läxor. SIIIKE, jag kommer dö, nej men nu ska vi tänka glada tankar, ska kolla lite på tv och sen måste jag faktiskt plugga lite, eller ska typ ha plugg dag i morgon så jag pluggar då i stället. Men nu bara skriver jag en massa bullshit så vi hörs i morgon, puss!

2011


2011, det låter så rätt, tror vet att det kommer bli ett så sjukt bra år, känner det på mig.
2011, kommer bli helt jävla fuckng awesome !

I have a dream,

And I will fight until it come true.

HAHA, älskar videon

He was like,
- I'm never going to win this award.
And i was like,
- NEVER SAY NEVER!


Sunday...


I H A T E S U N D A Y S !
För då vet man att det snart är måndag...
Men i dag ska jag typ bara chilla, and i need to study, -.-'

Min framtida man ;)



Nemen kolla på han, världens sötaste!

Innehållet i min väska.

Jag har ofta skolböcker i väskan, typ penna, Lite smink, vantar, godis, asså jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för har typ olika saker i min väska hela tiden men det var några saker.

Kungfu kid! ;)

Nu har vi kollat på filmen, tyckte den var suuuuuuuuper bra, och jag typ dog för jaden är så jäkla söt hela tiden ;)
Men nu ska jag träna lite kungfu och sen ska cornelia lyssna på the voice hela natten för hon ska vinna biljetter till justin bieber konsert så bye!

JAAAAA

NU BLIR DET KARATE KID!

Min skola.

Vet inte riktigt vad jag ska säga,

HA!

Fan vad jag älskar den här videon!

popcorn is the shit!


Tjo snyggingar!

Sitter och äter popcorn och lite gött, kollar på bilder och filmer på datan, ska kolla på karate kid i morgon istället. Någon har snott mitt busskort och bankkort så det är lite segt men det fixar sig. Har haft en chill dag, men har inget att skriva så, C Ya!

Mina framtidsplaner.

Har faktiskt rätt många och vet inte riktigt vilken jag verkligen vill, men det som jag vet att jag ska göra är att jag ska flytta till något annat land, det är något jag verkligen vill göra. Sen har jag massa olika allternativ på hur jag vill leva, vad jag ska jobba med osv. Men orkar inte skriva upp alla mina planer så, bye!

Lauryn Hill

S H I T !
Asså hon är så jävla vacker och hon sjunger så himla bra så jag vet inte vad jag ska göra.


Karate kid - Friday

http://1.bp.blogspot.com/_xJFFEUW_MrY/TQCr2MWThCI/AAAAAAAAADY/uwojQr2iXvg/s1600/the-karate-kid-2010-remake-poster-jaden-smith-jackie-chan.jpg
Yes! i morgon ska jag och cornelia kolal på karate kid och ha det skit bra!

INJECTION

I dag tog jag spruta, har typ kramp i armen och är skit trött och så men det blir bättre till i morgon!
http://cdn.benzinga.com/files/injection.jpg
Ungefär såhär såg spruan ut, medlet var helt rosa!

Whip My Hair!

Älskar musikvideon och hon är ju bara för duktig!


Någon jag saknar.

Jag saknar verkligen min vän från thailand. Saknar att sitta och snacka om allt med han. En preson som jag verkligen saknar.

Fuckad bild, jag vet.

Willow smith

Fuck vilken cool brud asså!


Mitt syskon.

Mitt ända syskon heter Nelly och hon är 8 år och en dag gammal. Hon är ofta rätt jobbig men kan oxå vara snäll och sjyst. Vi bråkar rätt ofta men det är typ bara om småsaker, vet inte riktigt vad jag ska säga mer, Älskar henne och kommer alltid att göra det.


Never say never!

Jag är absolut inget fan av Justin bieber men jag älskar låten never say never, en stor anledning är för att jaden är med i den men jag tycker den är skit bra! och så älskar jag musikvideon, men en stor hiss till låten!

OMG!

Shiiaaat, I'm soo happy, !

Jaden smith!

Han är fan en av dom sötaste varelserna på vår jord!

Älskar han haha, så jävla sööt !

 


En semester.

Min semester blir nog den jag gjorde nu i januari till Thailand. Har nog varit en av dom bästa i mitt liv, det var helt underbart!
Det var as varmt, bada hela dagarna, träffa as snälla människor/vänner, träffa min bästa vän, åt as god mat, chilla galet, sola, ingen skola, jag kan inte sitta och rabla upp allt men det var helt fantastiskt. Det var så himla roligt när jag träffa cornelia, vi hade det så jävla kul. Går inte att beskriva.
Lärde också känna as snälla vänner. Hade så jävla bra så det går inte att beskriva, så är det!

När vi träffa cornelia, hade så jävla kul, kommer aldrig glömma din min när vi kom in på ditt hotellrum, S A K N A R ♥

Kommit hem från skolan och ska plugga -.-'

Nu är jag hemma från skolan och ska plugga, C Ya !


C00lt! ;)

Visste ni att tinashe följer mig på Twitter! Lite sådär små coolt tycker jag! ;)

http://a2.twimg.com/profile_images/1224021261/166630_186396774718041_173551176002601_561934_7309888_n.jpg

Min tro.

Ärligt talat vet jag inte riktigt vad jag tror på. Jag tror att jag är lite av en blandning mellan Buddhist och Kristen. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva för jag vet inte riktigt vad jag tror på. Alla i min familj är kristna och döpta utom jag och min syster. Eller vi kanske är lite kristna men vi är i alla fall inte döpta. Asså det är inte så att jag tror att det sitter en gubbe i himlen som ska hjälpa till med allt jag vill men Ibland känns det bara som att jag vill be, då typ ber jag till gud eller någon så känns det bättre på något sätt. Jag är inte as starkt troende på något men en liten blandning mellan Buddhist och Kristen beskriver nog min tro rätt bra.

Ett ögonblick.

Ett ögonblick som jag aldrig kommer att glömma är första gången jag såg min lillasyster.
Det var åtta år sen men jag kommer ihåg det som om det var i går.

Chill day !

Sike motherfucker, It was crazy !

En låt.

Legacy Ft. Tinashe - Away From Your Heart


JAAAAAAAA


CORNELIA ÄR HEMMA !♥

En person jag vill träffa just nu.


[Bild från thailand]
Min bäste vän Cornelia .

Teach me how to jerk



- Saga, Teach me how to jerk !

En önskning.

Jag har så sjuuuuukt många önskningar, typ, flytta från sverige, åka till thailand igen, träffa legacy och typ bli hans flickvän haha, kunna dansa bra, byta hudfärg till mörkare, bli typ känd, och myyyycket mer. Asså jag kan inte välja bara en önskning, det går inte, jag önskar mig så mycket så det går inte.

Hemma och är sjuk . . .

Är hemma från skolan i dag, har typ ont i hela kroppen och min hals är död.
Bloggar mer i morgon.

Något som får mig att le.

Något som får mig att le är musik. Skulle fan inte kunna leva utan det.








Min familj.

Min familj består av min mamma Susanne, min pappa Håkan och min lillasyster Nelly.
Min pappa jobbar på sf och gör musik till lite olika saker. Min mamma jobbar på en tidningen hälsa. Min lillasyster är 8 år och går i sturebyskolan 1b, Hon brukar vara vääääldigt jobbig men kan också vara rätt sjyst !
Typ ingen i min familj gillar vintern vi vill helst ha sommar året runt. Vi har en sommarstuga i skåne och där brukar vi vara på sommrarna men i sommar vet jag inte riktigt hur det blir. Vi har också en katt som heter Fiffi hon blir två år i Maj och hon är världens bästa. Jag och min mamma har rätt bra relation till varandra, Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer men det var lite om min familj, !

RSS 2.0