OMG

JAG DÖR !

HAHAHAHAHAHAHA


Afroman!

- Because i got high !

http://www.torrentsland.com/upload/preview/music/2/5/9/9b59f77a5c11255e41a293c1d780e906.jpg
Kärlek till den här låten asså! ;)♥

Ett minne.

Jag har sjukt många minnen jag skulle kunna skriva om så vet inte riktigt vilket jag ska välja, men ett minne är när Cornelia kom till mitt sommarställe. Fy farao vad jag bler överraskad ! Vi hade pratat om att hon skulle komma till mig och så, men sen säger hon att inte hon kan komma för hon skulle typ göra ngt så jag blev typ jätte ledsen. men sen hade min pappa varit i stockholm och så skulle vi hämta han på tågstationen, tåget hade precis stannat och jag springer till dörrarna för att krama pappa, men då precis efter pappa kommer cornelia ut ur tåget, förstå hur glad jag blev !
Det var helt sjukt kul, sen, vi gjorde så jäkla mycke roliga saker, OMG, Cornelia minns du när vi bada i bäcken ! Asså jag tror jag aldrig har skrattat så mycket, det var helt jävla sjukt!  Det var så jäkla kul, saknar !♥
Men det är i alla fall ett av alla mina fina minnen!

En bild på mig.


Så jag har något att blogga om.

Dag 01 – En bild på mig.
Dag 02 – Ett minne.
Dag 03 – Min familj.
Dag 04 – Något som får mig att le.
Dag 05 – En önskning.
Dag 06 – En person jag vill träffa just nu.
Dag 07 – En låt.
Dag 08 – Ett ögonblick.
Dag 09 – Min tro.
Dag 10 – En semester.
Dag 11 – Mitt syskon.
Dag 12 - Någon jag saknar.
Dag 13 – Mina framtidsplaner.
Dag 14 – Min skola.
Dag 15 - Innehållet i min väska.
Dag 16 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig.
Dag 17 - En dröm.
Dag 18 - En bild som är tagen i ett annat land.
Dag 19 – Min favorit mat.
Dag 20 –Min favorit årstid.
Dag 21 – orkar inte med den här dagen.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 –
Dag 24 – Det här får mig att gråta.
Dag 25 – Mina rädslor.
Dag 26 – Det här saknar jag.
Dag 27 – Mina idoler/förebilder.
Dag 28 – En film som får mig att gråta.
Dag 29 - En bild/bilder som får mig att le.

OM 140 DAGAR GÄLLER DET !

SAGA, DET KOMMER BLI GRYMT !

http://static2.devote.se/gallery/big/20110103/72872b49b1f56607830828584e56cc45.jpg

You know,

One good thing about music, when it hits ya,
You feel no pain!


MEN TJA SNYGG MÄNNISKA !

http://honhetermona.blogg.se/images/2011/legacy-new-boyz-1_127670937.jpg

Deppad

Är hemma och är deppad till tusen, Kommer fan dö helt ärligt,
nu är det bara att vänta till nästa år . . .

Saladan :)


Har varit i Saladan (stavning :P) och shoppat, köpte lite fina saker, Köpte bla tröjan på bilden :P,
Har bränt hela ansiktet i solen så är helt röd, :/ men det går ner i morgon,
Har det skit bra och vill aldrig åka hem ! men måste dra, Puss !♥

Svar


Svar:
SAKNAR DIG MED SÖTIS ♥,
Fin blogg du hade btw ;)♥

Nemen tjenare!


TAHAHAHA, Just nu,
TJA !
Har det skit bra här, saknar alla mina vänner jätte mycket, Just nu ligger jag på hotellrummet och ska snart gå ner till stranden, Uppdaterar någon gång, puss ♥

SAKNAR ALLA MINA FINA VÄNNER !

Saknar er jätte mycket, ville bara säga det, älskar er otroligt mycket, puss ♥

Uppdate från Thailaaaand !

Nemen tjnare alla där hemma i sverige !
Sitter här på ett hotell rum i bangkok och chillar, har precis badat och ätit middag !
Ska typ chilla kolla på film och sen sova för är jätte trött efter resan och klockan är ju tio i tio på kvällen här :P
Men uppdaterer när jag kan, Saknar alla jätte mycket, puss !

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA,
Jag och min lilla syrra i Kina tidigare i dag, slitna efter en nio timmars flygfärd :P

RSS 2.0