Tjenamors

I går så färgade jag håret för första gången.
Precis när hon hade tvättat ut färgen var det helt perfa och precis som jag vill ha det, lite mörkoranget, Men sen i dag så har det blivit typ brun/orange/rött, asså det är svårt att förklara men färgen har lixon ändrats. Men frisören sa att den kunde det så ska kanske gå dit och köpa en färgbomb och se om en son funkar eller så får jag ha håret så här, asså det är inte fult men bara inte riktigt som jag hade tänkt mig, ingen bild för har inte tagit någon fin men ni får en snart, pöss!
Just det, är sjuk oxå -.-' Kan typ inte prata eller i dag kan jag det men i går lät jag som en mördare och hade feber och skit men i dag mår jag bättre men ska vila!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0